zondag 20 januari 2013

Gewonnen

Was ik vandaag de blogjes, waar ik volger van ben, aan het bekijken en raad eens.
Ik heb de give-away van Hermie (klik) gewonnen. Is dat niet geweldig.
Zo leuk om eens wat te winnen.

Ik doe wel vaker mee met een give-away. Meestal vergeet ik dat weer en kom er dan later achter als ik toevallig op de desbetreffende blog kom.
Maar de afgelopen weken ben ik bezig geweest om alle blogjes, die bij mijn favorieten stonden, te bekijken.
Van de meeste ben ik volger geworden. Sommige heb ik verwijderd. De rest heb ik onderverdeeld in dagelijks, eens per week en eens per maand.
Hopelijk gaat mij dit tijd opleveren. Want voordat ik dit deed liep ik ze soms allemaal door en was de dag om voordat ik wat gedaan had.
Nu kan ik dus alleen de nieuwe berichten lezen. En nog heb ik het gevoel dat ik ze niet allemaal zie. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien dat ik in de toekomst nog wat blogs uit mijn volgerslijst verwijder, maar voorlopig houd ik het maar even zo.

Hier is het inmiddels weer gaan sneeuwen, En het is best koud.
Maar goed, de wasstraat, naam komt van Cuny (klik) moet weer aan het werk, dus tot lees.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten